mandag 9. januar 2012

Nyttårs- Tilda

Et riktig godt nyttår til deg som titter innom!
Jeg starter det nye året med det romjuls-kortet jeg er mest fornøyd med :)
Har fått skviset inn litt hobby i romjula også- det hører med når en får akkurat det en ønsker seg til jul av sin kjære (ingen behøver å vite at jeg bestilte selv, og han betalte...)





Tusen takk til Heidi for lån av det søte Magnolia stempelet. Jeg har prøvd meg på paper-piecing - å stemple motivet på mønsterark, for så klippe ut og "kle" på motivet. Ble ganske fornøyd med resultatet, så det blir det nok mer av fremover.


Forsøker meg på et par utfordringer med dette kortet:
Wild Orchid Cha      Wild Orchid Challenge:  AnyAnything goes
                                Daring card makers              Colour combo
                                Come and get it challenges   Colour combo


Oppskrift:
Papir:  Bazill, mønsterark fra Inkido og restekassen
Stempel: Magnolia (motiv), Kreativ Hobby (tekst)
Pynt: Magnolia die, spellbinders die, hjertetag fra Panduro, blomster fra Wild Orchid Crafts, kantpunch Martha Stewart, kakeserviett Unik Hobby, tekstklistremerker ukjent, bånd og bling fra eget lager


Ha en flott mandag!

Siv


6 kommentarer:

  1. Tack för att du är med och tävlar hos oss på WOC med ditt fina kort! :)

    Kram Malin

    SvarSlett
  2. This is totally adorable...great use of the colors! Thanks for joining us at Come and Get It this week!

    Julie

    SvarSlett
  3. Beautiful card, I love the layers and the sweet heart tag. Thanks for sharing with us at The Daring Cardmakers this week!

    SvarSlett
  4. Very cute image and I like how the heart tag comes out of the card. Thanks for joining in this week at Come and Get It.
    Cindy

    SvarSlett
  5. Så nydelig dette kortet var Siv! Søtt motiv og fine detaljer:)

    SvarSlett
  6. Fabulous card, love the colouring and all the embellishments.

    SvarSlett